Гарантія і повернення
Ви можете повернути/обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує Вам Закон України «Про захист прав споживачів». Повернення/ Обмін товару проводиться шляхом повернення нам придбаного товару з подальшим відшкодуванням коштів покупцю.
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т.п.;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару і розгляду поданої заяви на повернення/обмін, але не пізніше 7 днів із моменту надходження даного товару і заяви на повернення/обмін. Завітайте до наших партнерів, лідерів модного взуття!
У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
- порушена цілісність гарантійних пломб, фірмової упаковки і т.п.;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- було вчинено несанкціоноване втручання, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій і компонентів товару, порушена конструкція чи схема товару.
Зверніть увагу! Одяг, який не підлягає поверненню чи обміну, відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів»:
- рукавиці;
- натільна білизна – термобілизна, футболки;
- шкарпетки;
- шапки;
- товари, що були у вжитку.
Зверніть увагу! У разі якщо повернення посилки сталося з вини магазину, а саме:
- товар не відповідає опису на сайті магазину;
- код отриманого товару не відповідає коду замовленого товару;
- бракований товар.
Ми відшкодуємо Вам вартість пересилки після отримання скан копії квитанції перевізника.